HAAT
Nooit heb ik iemand gehaat. Haat was – dacht ik – een gevoel dat mij vreemd was. Ook op de momenten dat de stalker me de grootste angst aanjoeg, ging ik hem niet haten. Ik kon op een bepaalde manier altijd blijven zien dat hij een mens was. Met mentale problemen. Dromen die zich verhard …
